قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کلیه خریداران فروشگاه پخش آناهیتا و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات فروشگاه پخش آناهیتا، موظف به رعایت کامل شرایط هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور ( جمهوری اسلامی ایران) است. این شرایط جامع و کامل نبوده فروشگاه آپخش آناهیتا حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در فروشگاه پخش آناهیتا برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به پخش آناهیتا ماشین اعلام گردد.
فصل اول: تعاریف
۱. خریدار: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.
۲. فروشنده: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.
۳. محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط فروشندگان و سایر کاربران در فروشگاه پخش آناهیتا.
۴. پرتال کاربران: سایت به آدرس www.pakhshanahita.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
۵. سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران، فروشندگان و سایر کاربران با فروشگاه پخش آناهیتا در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
۶. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
۷. تحویل محصول: ارسال محصول خریداری شده به ادرسی که خریدار هنگام شفارش دهی ثبت کرده.
۸. کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا فروشگاه پخش آناهیتا را مشاهده و مرور می کنند.
فصل دوم: هویت
۱. فروشگاه پخش آناهیتا: سایت اینترنتی با آدرس www.pakhshanahita.ir که در این توافق نامه فروشگاه پخش آناهیتا نامیده می شود.
۲. هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود
۳. هویت فروشنده: فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده یا عرضه شده تحت حساب وی مدیریت می شود
۴. برای حفظ حقوق قانونی خریداران، فروشندگان، کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به فروشگاه پخش آناهیتا می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. فروشگاه پخش آناهیتا مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران، فروشندگان ندارد.
۵. خریدار و فروشنده اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. فروشگاه پخش آناهیتا حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. فروشگاه پخش آناهیتا حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار و فروشنده اقدام نماید.
۶. کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائی می باشد.
فصل سوم: تغییرات
۱. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات فروشگاه پخش آناهیتا تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه فروشگاه پخش آناهیتا و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، فروشگاه پخش آناهیتا حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در فروشگاه پخش آناهیتا در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا پخش آناهیتا ماشین مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار، فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به فروشگاه پخش آناهیتا کنترل نماید.
۲. تغییرات فنی: فروشگاه پخش آناهیتا برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار، فروشنده را تحت تاثیر قرار می دهد فروشگاه پخش آناهیتا موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریدار، فروشنده موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، فروشگاه پخش آناهیتا امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار، فروشنده به شرکت وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای فروشگاه پخش آناهیتا نماید.
۳. فروشگاه پخش آناهیتا می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.
فصل چهارم: تحویل محصول
۱. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، محصول حداکثر پس از ۴۸ ساعت آماده ارسال به آدرس درج شده توسط خریدار ارسال می گردد.

۲٫ مدت زمان تحویل کالا به خریدار، نهایتا ۷ روز کاری پس از ارسال سفارش می باشد.
۳٫ خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش فروشگاه پخش آناهیتا اعلام نماید.
۴٫ در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، فروشگاه پخش آناهیتا مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
۵٫ خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
۶٫ فروشگاه پخش آناهیتا مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
۷٫ در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از تحویل گرفتن کالا به فروشگاه پخش آناهیتا اعلام نماید و فروشگاه پخش آناهیتا موظف است ضمن پیگیری مغایرت از فروشنده محصول، مراتب تعویض دستگاه را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت فروشگاه پخش آناهیتا صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.

فصل پنجم: روند مرجوعی محصول

در صورتی که کالای ارسال شده با مشخصات درج شده در وبسایت همخوانی نداشته باشد و یا اینکه کالای ارسال شده، دارای عیب فیزیکی، موتوری و … از جانب فروشنده باشد، روند مرجوعی کالا به این صورت است که خریدار کالا را از طریق باربری و یا حضوری به آدرس فروشنده ارسال کرده و فروشنده موظف است پس از دریافت کالا، نسبت به ارسال محصول جدید، حداکثر ۷ روز پس از دریافت آن اقدام کند.

فصل ششم: روند استرداد وجه

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه پخش آناهیتا به اتمام برسد، و فروشگاه پخش آناهیتا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

فصل هفتم: نحوه ی پرداخت وجه

نحوه پرداخت وجه به سه صورت خرید مستقیم اینترنتی از طریق درگاه بانکی و یا انتقال کارت به کارت و یا واریز وجه به حساب و ارسال فیش واریز به فروشنده است.

فصل هشتم: شیوه حمل

شیوه حمل کالا به صورت ارسال با باربری و یا تیپاکس می باشد، بدین صورت که فروشنده محصول را به صورت اصولی بسته بندی کرده، به گونه ای که محصول هنگام حمل و نقل آسیب نبیند و جهت ارسال به مشتری، به یکی از دفاتر تیپاکس یا باربری های مجاز حمل و ارسال کرده و تصویر قبض ارسال محصول را در اختیار مشتری قرار می دهد.

هزینه ی حمل و نقل کالا و ماشین آلات بر عهده ی مشتزی می باشد.

فصل نهم: نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش به سه صورت تماس تلفنی با شماره 08632239408 و یا ارسال ایمیل به آدرس pakhsh.anahita1358[at]gmail.com و یا مراجعه ی حضوری به ادرس “استان مرکزی، شهرستان اراک، شهر اراک، خیابان امام خمینی، کوچه حاج رئیس [38]، پلاک: 0.0، پاساژ طلا، طبقه منفی 1، فروشگاه  آناهیتا” می باشد.

فصل دهم: نحوه فسخ خدمات

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهء او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید و در صورتی که خریدار وجهی پرداخت کره باشد، فروشنده موظف به استرداد آن طبق مفاد فصل ششم استو

فصل یاردهم: امنیت و محرمانگی
۱. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه فروشگاه پخش آناهیتا تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران، فروشندگان می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. فروشگاه پخش آناهیتا هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
۲. فروشگاه پخش آناهیتا با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
۳. فروشگاه پخش آناهیتا مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
۴. فروشگاه پخش آناهیتا مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار و فروشنده ، توسط اشخاص ثالث ندارد.
۵. فروشگاه پخش آناهیتا موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار و فروشنده می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
۶. فروشگاه پخش آناهیتا تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران و فروشندگان انجام می دهد از این رو فروشگاه پخش آناهیتا نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار و فروشنده از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
۷. در صورت نیاز خریدار و فروشنده جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف فروشگاه پخش آناهیتا، فروشگاه پخش آناهیتا بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.
فصل دوازدهم: مرجع قضاوت
۱. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار و فروشنده موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی فروشگاه پخش آناهیتا اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت شرکت اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار و فروشنده می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

قوانین خریدار ( کاربر عادی )
۱. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید
۲. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت فروشگاه پخش آناهیتا به ثبت برسد.
۳. بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. فروشگاه پخش آناهیتا در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
o تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
۴. پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و فروشگاه پخش آناهیتا هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
۵. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
۶. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
۷. محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان فروشگاه پخش آناهیتا و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از مارکت حذف خواهد شد.
۸. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
۹. فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، فروشگاه پخش آناهیتا این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان، دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.
۱۰.فروشگاه پخش آناهیتا هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و فروشگاه پخش آناهیتا خواهد بود.
۱۱. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت فروشگاه پخش آناهیتا، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط فروشگاه پخش آناهیتا را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
۱۲.فروشگاه پخش آناهیتا در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
۱۳. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و فروشگاه پخش آناهیتا هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
۱۴. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات فروشگاه پخش آناهیتا تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه فروشگاه پخش آناهیتا و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، فروشگاه پخش آناهیتا حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در فروشگاه پخش آناهیتا در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا فروشگاه پخش آناهیتا مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به فروشگاه پخش آناهیتا کنترل نماید.